donderdag 13 februari 2014

Ann Van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Véronique De Kock, Cara Van der Auwera, Roos Van Acker VT4 babes @ Vlaamse TV vrouwen


VT4 lanceert swingende Welkom Thuis spot met Belgische babes Ann Van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Véronique De Kock, Cara Van der Auwera en Roos Van Acker.

VT4 bouwt ook dit najaar verder aan de Welkom Thuis campagne met een opvallend swingende imagospot die nu op de zender te zien is. En dit keer staan de najaarsgezichten niet enkel in feestelijke jurk of pak voor de camera's, maar mochten ze zich Welkom Thuis voelen.

Hoofdrollen in de nieuwe imagospot zijn weggelegd voor huizenjagers Véronique De Kock, Filip Deslee en Cara Van der Auwera, Steph Goossens die op zoek gaat naar de Beste bakker van Vlaanderen, Bananasplitduivels Hans Otten en Peter Van Asbroeck, de enige echte Inrichters Ann Van Elsen, Michèle Van Sebroeck, en Frederik Schiemsky, immercharmante en vaste VT4-stem Roos Van Acker én Shownieuws sprokkelende Hanne Troonbeeckx die naakt onder een douche staat.

En dit keer staan de najaarsgezichten niet enkel in feestelijke jurk of pak voor de camera's. Hanne Troonbeeckx die door het huis dwaalt in een heerlijk zachte kamerjas, en later bloot onder de douche verrast wordt, Véronique De Kock die zich uitleeft met een stofzuiger, Steph die zich laat gaan in een computerspelletje, Peter en Ann Van Elsen die zich over de soep en de balletjes bekommeren, Cara Van der Auwera die op pantoffels rondrent en een zetel waarin iedereen uiteindelijk samen voor de buis neerploft. En dat allemaal op de tonen van de gloednieuwe single Welkom Thuis van Gunther Neefs, die speciaal voor VT4 het nummer maakte.

Op woensdag 24 november maken Véronique De Kock en Cara Van der Auwera een VT4-kijker dolgelukkig. In de live finale van Superhuis geven ze een kant-en-klare woning ter waarde van 220.000 euro weg! 99 sleutels werden het afgelopen jaar uitgedeeld aan 'Huizenjacht'-kijkers, de 100ste wordt nog aan een kijker van deze live finale gegeven. Verder is het eigenlijk heel simpel: wie de sleutel heeft die op het Superhuis past, mag het hebben...

Het afgelopen jaar werden er al 99 sleutels uitgedeeld aan kijkers van 'Huizenjacht' op VT4. Al die sleutels geven een kans om het Superhuis ter waarde van 220.000 euro te winnen.

Maar ook de kijkers van de live finale op woensdag maken nog kans om het Superhuis te winnen. Filip Deslee zal persoonlijk de 100ste sleutel bij een kijker gaan overhandigen en hem naar Edegem brengen om ook zijn sleutel te testen.

Aanwezig BV's
Véronique De Kock, Cara Van der Auwera, Hans Otten, Peter Van Asbroeck, Ann Van Elsen, Michèle Van Sebroeck, Filip Deslee, Frederik Schiemsky. Vlaamse zanger en rasentertainer Gunther Neefs zal zijn nieuwe single Welkom Thuis live in de uitzending zingen.

Superhuis
Na jarenlang de immo-markt te hebben doorkruist, begonnen Cara en Veronique begin dit jaar aan hun eigen bouwavontuur. Als twee gedreven bouwheren - of liever bouwdames - hebben ze de afgelopen maanden gebouwd aan 'hun' 'Huizenjacht'-huis.

Zij hebben niet alleen de stijl en de inrichting bepaald, maar ook de kleur van de tegels, de vorm van de trap, en natuurlijk ook de grootte van de doorloopdressing. Het resultaat is een functionele, eigentijdse en betaalbare lage-energiewoning. De sleutel van het Superhuis komt niet in handen van Cara of Véronique, maar wel in handen van een 'Huizenjacht'-kijker!

VT4 lanceerde in juni dit jaar zijn nieuwe slogan Welkom Thuis. Sindsdien liet de zender de baseline met de Vlaamse bekende VT4 babes Ann Van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Véronique De Kock, Cara Van der Auwera en Roos Van Acker op heel wat plaatsen in Vlaanderen opduiken.

In de zomermaanden pakte VT4 uit met de grootste imagocampagne ooit in de luchthaven van Zaventem, niet toevallig ook de thuisbasis van VT4.

In alle ontvangstzones werden de Welkom Thuis beelden gehangen waarmee VT4 alle families en Vlamingen die terugkeerden van het buitenland Welkom Thuis wou heten. Vier miljoen reizigers konden toen al kennis maken.

Met de nieuwe imagospot zet de zender nu een nieuwe stap om Vlamingen te overtuigen dat ze meer dan Welkom Thuis zijn bij VT4.

Het grotere aanbod aan Vlaamse programma’s levert VT4 niet alleen meer kijkers op, het doet blijkbaar ook de adverteerders in de buidel tasten. In de eerste drie kwartalen van 2010 zag VT4 zijn reclame- inkomsten met meer dan 15 procent stijgen tegenover dezelfde periode in 2009.

Autoconstructeurs spanden de kroon. Naargelang het merk hebben zij 30 tot 50 procent meer reclamegeld geïnvesteerd. Daarna komen de fabrikanten van consumentenproducten met 10 tot 30 procent, en die van schoonheidsproducten met 10 tot 20 procent.

De groei van VT4 is ook te danken aan de strategiewijziging. Sinds vorig jaar is de zender niet langer een ‘nachtwinkel’ met gewaagde programma’s als ‘Temptation Island’, maar profileert hij zich als brede familiezender met veel Vlaamse programma’s als ‘Komen Eten’, ‘Huizenjacht’, ‘De Inrichters’, ‘Banana Split’ en ‘Vlaanderen Vandaag’.

De VRT zet eind dit jaar de ruilovereenkomst met SBS Belgium stop. Dankzij de overeenkomst krijgt VT4 reclame op de radiozenders van de VRT. Omgekeerd voert VT4 promotie voor Studio Brussel en MNM.

‘Het profiel van VT4 mikt nu meer op de doelgroep van Eén’, argumenteert de VRT. Bart Decoster, commercieel directeur SBS Belgium ziet het als een teken van succes: ‘VT4wordt steeds meer een alternatief naast Eén en VTM. We zijn niet langer de complementaire zender.’

Gunther Neefs is helemaal terug. De voorbije week zat de zanger in de studio voor de opnames van het themalied van VT4 'Welkom Thuis'. Het nummer wordt morgen voorgesteld op de VT4-mediaconferentie. Het nummer 'Welkom Thuis' wordt niet alleen het themalied voor VT4, maar het is ook de nieuwe single van Gunther Neefs.

“VT4 heeft me gevraagd om een lied ‘Welkom Thuis’ te schrijven. Ik heb aan dit nummer heel hard gewerkt”, wist Gunther Neefs te melden.

“De single ‘Welkom Thuis’ komt denk ik vrij snel op televisie, want morgen dinsdag moeten we voor VT4 samen met Ann Van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Véronique De Kock, Cara Van der Auwera en Roos Van Acker al iets speciaal doen dus dan zullen zij hem al pluggen. En dan is het de bedoeling dat ik iets later die single ga verkondigen!”

“Eind dit jaar ben ik 20 jaar bezig met mijn carrière. Daar zou ik volgend jaar toch iets rond willen maken.

Tegen volgend jaar wil ik een cd uitbrengen met allemaal nummers van mijn favoriete schrijvers waaronder Bart Peeters en Jan Leyers”, ging de charmante zanger verder.

Vanaf september was het opnieuw zeer druk voor Gunther Neefs omdat hij dan veel in de bedrijfswereld werkt. Neefs treedt daar heel veel op.

De profilering als Vlaamse zender heeft VT4 het voorbije jaar geen windeieren gelegd. De zender haalde in 2010 voorlopig een marktaandeel van 11,5 procent in de commercieel relevante doelgroep van 18- tot 54-jarigen, verantwoordelijk voor de gezinsaankopen.

Vorig jaar was dat nog 9,6 procent, wat betekent dat VT4 met een vijfde is gegroeid.

Vlaggenschip van het nieuwe VT4 is "Komen Eten" met de rondborstige Lesley-Ann Poppe, dat vooral dit najaar piekt op de populariteitsmeter, mede dankzij alle ophef over de slagroom naaktfoto's van Lesley-Ann Poppe.

Sinds september verdubbelde het marktaandeel van het programma, dat "veel meer is dan een kookprogramma", in de doelgroep VVA 18-54 van 14 naar 29 procent.

De aflevering van 10 november met Lesley-Ann Poppe was met gemiddeld 585.000 kijkers de meest bekeken aflevering van "Komen Eten".

Het programma legt de traditionele soaps op Eén en vtm, "Thuis" en "Familie", het vuur aan de schenen, zegt Thierry Tacheny, ceo van SBS België. Volgens hem is VT4 dankzij "Komen Eten" in het segment 18-54 tussen 20 uur en 20.40 uur uitgegroeid tot de grootste Vlaamse televisiezender.

Dinsdag raakte trouwens bekend dat Peter Van Asbroeck, het gezicht van "Komen Eten", de komende jaren exclusief op VT4 te zien zal zijn.

De zender ziet geen reden om van het ingeslagen pad af te wijken en zet ook de komende weken en maanden volop in op de jonge Vlaamse gezinnen.

Op 1 december is er de eerste aflevering van "De Beste Bakker van Vlaanderen", met Steph Goossens. Per provincie wordt één bakker genomineerd. Tegen medio januari is bekend wie de felbegeerde titel in de wacht sleept.

VT4 pakt uit met een nieuwe baseline. Onder de slogan 'Welkom Thuis' werkt de Vlaamse zender samen met het reclamebureau Famous aan een opvallende reclamecampagne met de VT4 babes Ann Van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Véronique De Kock, Cara Van der Auwera en Roos Van Acker om de grondige vernieuwing van de zender kracht bij te zetten.

'Welkom Thuis' claimt de verbondenheid met de Vlaamse tv-kijkers, en zal met een grote imagocampagne via advertenties in kranten, tijdschriften, affichage en radiospotjes overal in Vlaanderen aanwezig zijn.

'De VT4-baseline is een volgende stap in een veranderingsproces dat vorig jaar ingezet werd, en waarbij VT4 zowel op als achter de schermen consistentie en lokale herkenning centraal stelt.

In het vernieuwde programmaschema biedt VT4 Vlaamse alternatieven tegenover de twee andere grote Vlaamse zenders', klinkt het.

VT4 trekt volop de Vlaamse kaart met programma’s zoals 'Komen Eten', 'Huizenjacht', 'Vermist' en 'Rekening in het Rood'.

Tanja Dexters geeft de borst.

Tanja Dexters promoot bh uit het tv-programma De Bedenkers.

Uit meer dan 2000 ideeën werd Mammae twee jaar geleden door de jury van De Bedenkers geselecteerd bij de twaalf finalisten.

Martine en Eva Boonen knutselden een bh in elkaar die perfect is om borstvoeding te geven. Zowel Ann Van Elsen als Tanja Dexters besloten om de bh van Mammae te gebruiken en daarmee zijn ze op VT4 te zien in de docusoap rond hun bevalling.

Tanja Dexters is ondertussen ook het gezicht van het bedrijf geworden. De kersverse mama demonstreert in een filmpje op het internet dat de bh ideaal is om borstvoeding te geven. Dochtertje Valentina geniet er in ieder geval van.

Ann Van Elsen is blij met de nieuwe televisiekansen, maar ook triest om haar afscheid van MNM:

"Change always hurts a little, en dat meen ik echt. Ik heb enorm veel zin in nieuwe televisieprojecten bij VT4 en kijk al erg uit naar ‘De inrichters', maar ik ben op dit moment ook oprecht triest dat ik Dave en de andere MNM-collega's moet achterlaten.

't Is zo'n toffe, hardwerkende bende om mee samen te werken."

Kristine Willems, netmanager VT4:
"We zijn heel blij dat we dit najaar zo intensief met Ann Van Elsen kunnen samenwerken. Zo zal ze niet alleen te zien zijn als presentatrice van onze nieuwe VT4-verbouwshow, maar ook in ‘Mama's mooiste' dat vanaf september op antenne ging.

Het is een geëngageerde vrouw die zich steeds met hart en ziel in haar projecten smijt. Ik ben blij dat we een sterke, talentvolle presentatrice als Ann dit najaar zoveel op het scherm mogen brengen."

In ‘De inrichters' helpt Ann Van Elsen dit najaar op VT4 koppels die het maar niet eens geraken over de inrichting van hun woning.

Want de Vlaming was nog nooit zo bezig met eigen huis en tuin. Meestal willen we al het verbouwwerk ook nog allemaal zelf doen zodat onze dromen haalbaar blijven voor onze portemonnee.

Maar wat doe je als je op een dag besluit te gaan samenwonen met de liefde van je leven maar een totaal verschillende smaak blijkt te hebben?

Dat je uren kan discussiëren over de kleur van de muren, de plaats van de televisie, de hoogte van de keukenkastjes en of er tegels of parket op de vloer horen.

Koppels, waarbij een plotse verbouwwoede toeslaat, maar die het niet eens geraken over de materialen, de inrichting, de stijl en de kleuren kunnen nu terecht bij De Inrichters met Ann van Elsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen